ARROW International - Te prinde bine
CREA a conceput design-ul in 2006, obiectivul initial fiind constructia unui nou logo si a unei noi identitati, pozitionarea ARROW International pe piata de vanatoare si pescuit, ca o "orchestra" sustinuta de promisiunea provocatoare TE PRINDE BINE.
Echipa ARROW este alcatuita dintr-un nucleu de oameni, cu experienta de peste 20 ani pe piata de profil, orientate spre succes si performanta.
Brand-ul ARROW este construit pe valorile la care adera membrii companiei: echipa, putere, dinamism, loialitate si capacitatea de a fi diferiti de ceilalti competitori...
Sageata sugereaza ca fiecare membru al echipei tinde sa obtina cele mai inalte performante. Departe de a fi o modalitate de departajare, linia este de fapt un semn al apartenentei la echipa, al solidaritatii un semn de continuitate. Sloganul vorbeste despre abilitatea cu care echipa isi indeplineste obiectivele, pozitionand-o in excelenta (BINE), faptul ca orice produs vei folosi, din multitudinea de marci, din portofoliu, ti se va potrivi perfect.
ARROW International - Te prinde bine
CREA a conceput design-ul in 2006, obiectivul initial fiind constructia unui nou logo si a unei noi identitati, pozitionarea ARROW International pe piata de vanatoare si pescuit, ca o "orchestra" sustinuta de promisiunea provocatoare TE PRINDE BINE.
Echipa ARROW este alcatuita dintr-un nucleu de oameni, cu experienta de peste 20 ani pe piata de profil, orientate spre succes si performanta.
Brand-ul ARROW este construit pe valorile la care adera membrii companiei: echipa, putere, dinamism, loialitate si capacitatea de a fi diferiti de ceilalti competitori...
Sageata sugereaza ca fiecare membru al echipei tinde sa obtina cele mai inalte performante. Departe de a fi o modalitate de departajare, linia este de fapt un semn al apartenentei la echipa, al solidaritatii un semn de continuitate. Sloganul vorbeste despre abilitatea cu care echipa isi indeplineste obiectivele, pozitionand-o in excelenta (BINE), faptul ca orice produs vei folosi, din multitudinea de marci, din portofoliu, ti se va potrivi perfect.
ARROW International - Te prinde bine
CREA a conceput design-ul in 2006, obiectivul initial fiind constructia unui nou logo si a unei noi identitati, pozitionarea ARROW International pe piata de vanatoare si pescuit, ca o "orchestra" sustinuta de promisiunea provocatoare TE PRINDE BINE.
Echipa ARROW este alcatuita dintr-un nucleu de oameni, cu experienta de peste 20 ani pe piata de profil, orientate spre succes si performanta.
Brand-ul ARROW este construit pe valorile la care adera membrii companiei: echipa, putere, dinamism, loialitate si capacitatea de a fi diferiti de ceilalti competitori...
Sageata sugereaza ca fiecare membru al echipei tinde sa obtina cele mai inalte performante. Departe de a fi o modalitate de departajare, linia este de fapt un semn al apartenentei la echipa, al solidaritatii un semn de continuitate. Sloganul vorbeste despre abilitatea cu care echipa isi indeplineste obiectivele, pozitionand-o in excelenta (BINE), faptul ca orice produs vei folosi, din multitudinea de marci, din portofoliu, ti se va potrivi perfect.
ARROW International - Te prinde bine
CREA a conceput design-ul in 2006, obiectivul initial fiind constructia unui nou logo si a unei noi identitati, pozitionarea ARROW International pe piata de vanatoare si pescuit, ca o "orchestra" sustinuta de promisiunea provocatoare TE PRINDE BINE.
Echipa ARROW este alcatuita dintr-un nucleu de oameni, cu experienta de peste 20 ani pe piata de profil, orientate spre succes si performanta.
Brand-ul ARROW este construit pe valorile la care adera membrii companiei: echipa, putere, dinamism, loialitate si capacitatea de a fi diferiti de ceilalti competitori...
Sageata sugereaza ca fiecare membru al echipei tinde sa obtina cele mai inalte performante. Departe de a fi o modalitate de departajare, linia este de fapt un semn al apartenentei la echipa, al solidaritatii un semn de continuitate. Sloganul vorbeste despre abilitatea cu care echipa isi indeplineste obiectivele, pozitionand-o in excelenta (BINE), faptul ca orice produs vei folosi, din multitudinea de marci, din portofoliu, ti se va potrivi perfect.
ARROW International - Te prinde bine
CREA a conceput design-ul in 2006, obiectivul initial fiind constructia unui nou logo si a unei noi identitati, pozitionarea ARROW International pe piata de vanatoare si pescuit, ca o "orchestra" sustinuta de promisiunea provocatoare TE PRINDE BINE.
Echipa ARROW este alcatuita dintr-un nucleu de oameni, cu experienta de peste 20 ani pe piata de profil, orientate spre succes si performanta.
Brand-ul ARROW este construit pe valorile la care adera membrii companiei: echipa, putere, dinamism, loialitate si capacitatea de a fi diferiti de ceilalti competitori...
Sageata sugereaza ca fiecare membru al echipei tinde sa obtina cele mai inalte performante. Departe de a fi o modalitate de departajare, linia este de fapt un semn al apartenentei la echipa, al solidaritatii un semn de continuitate. Sloganul vorbeste despre abilitatea cu care echipa isi indeplineste obiectivele, pozitionand-o in excelenta (BINE), faptul ca orice produs vei folosi, din multitudinea de marci, din portofoliu, ti se va potrivi perfect.
ARROW International - Te prinde bine
CREA a conceput design-ul in 2006, obiectivul initial fiind constructia unui nou logo si a unei noi identitati, pozitionarea ARROW International pe piata de vanatoare si pescuit, ca o "orchestra" sustinuta de promisiunea provocatoare TE PRINDE BINE.
Echipa ARROW este alcatuita dintr-un nucleu de oameni, cu experienta de peste 20 ani pe piata de profil, orientate spre succes si performanta.
Brand-ul ARROW este construit pe valorile la care adera membrii companiei: echipa, putere, dinamism, loialitate si capacitatea de a fi diferiti de ceilalti competitori...
Sageata sugereaza ca fiecare membru al echipei tinde sa obtina cele mai inalte performante. Departe de a fi o modalitate de departajare, linia este de fapt un semn al apartenentei la echipa, al solidaritatii un semn de continuitate. Sloganul vorbeste despre abilitatea cu care echipa isi indeplineste obiectivele, pozitionand-o in excelenta (BINE), faptul ca orice produs vei folosi, din multitudinea de marci, din portofoliu, ti se va potrivi perfect.
Orchestra
Campania de lansare a noii identitati, a avut ca tema principala "Echipa". O echipa care "lucreaza" intr-o singura orchestra - ARROW International. CREA a conceput sase reclame distincte, care au fost publicate, timp de 6 luni, pe coperta revistei Aventuri la pescuit. Aceste reclame tematice - Armonie, Emotii, Pasiune, Excelenta, In spatele scenei si Performanta - au adus la cunostinta clientilor si distribuitorilor, faptul ca echipa Arrow International si-a schimbat identitatea, atat vizual cat si grafic, sub sloganul "Te prinde bine".
Orchestra
Campania de lansare a noii identitati, a avut ca tema principala "Echipa". O echipa care "lucreaza" intr-o singura orchestra - ARROW International. CREA a conceput sase reclame distincte, care au fost publicate, timp de 6 luni, pe coperta revistei Aventuri la pescuit. Aceste reclame tematice - Armonie, Emotii, Pasiune, Excelenta, In spatele scenei si Performanta - au adus la cunostinta clientilor si distribuitorilor, faptul ca echipa Arrow International si-a schimbat identitatea, atat vizual cat si grafic, sub sloganul "Te prinde bine".
Orchestra
Campania de lansare a noii identitati, a avut ca tema principala "Echipa". O echipa care "lucreaza" intr-o singura orchestra - ARROW International. CREA a conceput sase reclame distincte, care au fost publicate, timp de 6 luni, pe coperta revistei Aventuri la pescuit. Aceste reclame tematice - Armonie, Emotii, Pasiune, Excelenta, In spatele scenei si Performanta - au adus la cunostinta clientilor si distribuitorilor, faptul ca echipa Arrow International si-a schimbat identitatea, atat vizual cat si grafic, sub sloganul "Te prinde bine".