Nu este nevoie decat de cateva imbucaturi, ca sa vezi daca o mancare este gustoasa sau nu. Translatand in business, o colaborare lunga si de succes, care continua si acum, iar aceasta spune totul despre el si agentia pe care a creat-o, Crea Design.
Sorin Lucian Ichim, Director Marketing FOX
Orchestra
Campania de lansare a noii identitati, a avut ca tema principala "Echipa". O echipa care "lucreaza" intr-o singura orchestra - ARROW International. CREA a conceput sase reclame distincte, care au fost publicate, timp de 6 luni, pe coperta revistei Aventuri la pescuit. Aceste reclame tematice - Armonie, Emotii, Pasiune, Excelenta, In spatele scenei si Performanta - au adus la cunostinta clientilor si distribuitorilor, faptul ca echipa Arrow International si-a schimbat identitatea, atat vizual cat si grafic, sub sloganul "Te prinde bine".
Orchestra
Campania de lansare a noii identitati, a avut ca tema principala "Echipa". O echipa care "lucreaza" intr-o singura orchestra - ARROW International. CREA a conceput sase reclame distincte, care au fost publicate, timp de 6 luni, pe coperta revistei Aventuri la pescuit. Aceste reclame tematice - Armonie, Emotii, Pasiune, Excelenta, In spatele scenei si Performanta - au adus la cunostinta clientilor si distribuitorilor, faptul ca echipa Arrow International si-a schimbat identitatea, atat vizual cat si grafic, sub sloganul "Te prinde bine".
Orchestra
Campania de lansare a noii identitati, a avut ca tema principala "Echipa". O echipa care "lucreaza" intr-o singura orchestra - ARROW International. CREA a conceput sase reclame distincte, care au fost publicate, timp de 6 luni, pe coperta revistei Aventuri la pescuit. Aceste reclame tematice - Armonie, Emotii, Pasiune, Excelenta, In spatele scenei si Performanta - au adus la cunostinta clientilor si distribuitorilor, faptul ca echipa Arrow International si-a schimbat identitatea, atat vizual cat si grafic, sub sloganul "Te prinde bine".